Thursday, October 28, 2010

lots of joyness


mira ^.^


eh, budak U la! haha

Hello..
semalam post mcm sedih je kn..
xpe,tu kisah semalam sbb aku mmg mcmtu,kalau tiba2 rse lonely aku akn fikir mcm2..
ok,now move on to the next day, i have a wonderfull day, again with my buddy amira suhaimi!
wehh, kau yg ajar aku jadi kuat berjalan.. berjalan dan berjalan tanpa menoleh belakang..

hmm, mcm ade maksud tersirat je.
ehh, tak kuasa aku nk bermadah okay.

cakk!

tadi start kuliah dgn section lab physiology
taksabar taksabar sbb hari ni nak kira lemak!
HAHA
'hey, kau bajet bdn kau ade sikit lemak ke arfa' =.="
ehh,biarlah aku gemuk ponn, tak kacau hidup korang ponn.. wekk

then kami berdua berkobar-kobar sampai ke fakulti perubatan smpai sanggup mendaki tangga setinggi 6 tingkat sbb? taknak tunggu lif, sume pmalas.. pagi2 pemalas nk guna tangga, ape nk jadi? haha.. *padahal kau pon mls arfa

sampai tingkat 6,
'yeayy,dah sampai! fuhh2!'
*muka aku seriussss merah, kn mira?
hahaha

korang nak tau?
KAMI SILAP LAB
HAHA

wehh, silap lab wehh, sepatutnya lab tingkat dua je kott.. ahhh..
dah kata yg korang smgt sgt apesal??
bia jelahh.. haha
kesimpulannya, kami takdapat kira lemak pon sbb sume laki pon obses nk tgk lemak dorang bpe byk.. wekk

gap selama sejam setengah dipenuhi dgn aktiviti berjalan kaki dgn mira lagii!!
aku jln dgn mira, snap gmbr sana sini, haha
suka kott.. :P

tandas fakulti pon jadila kn? :)

then masuk lecture hall pukul 11 pg utk subject biochem
Protein Structure
ala, setakat structure je, kucing aku pon terer, wehh arfa bila masa kau ade kucing??
sorryla monolog dlmn terlampau kuat,haha

then kami ke restoran bamboo. asian restaurant kat egypt.
makan nasi goreng kimau
sedap
then ke radioshack beli headphone and nk usha recorder
recorder bersamaan 550LE = RM3++

mahal tak?
aku nk record suara merdu profesor and doctor2 aku yg bagi lecture sbb aku kadang-kadang kurang fokus dlm kelas.
tu jela alternatif yg aku ade.
tapi aku org miskin doe, takdela kaya mana,
mcm takmampu je nk beli recorder tu,
tapi aku sgt memerlukan..
tapi mahal, mcm mana?
nanti2 jela fikir

oklah, post kali ni panjang sgt ke? tak kan? ok2, fullstop.

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D