Thursday, December 16, 2010

Shaban Seafood


hah,berlagak dgn iphone free dia!


arfa syg kamu berdua!

haluu.. arfa is shaking the house!!haha..
semalam sy serta 4org kwn pi mkn 'siput'!
sodap aje sdp eden lapo bonar..haha
nama restoran tu restoran shaban..
bole la mkn 5 org harga 85LE = RM50, orait la kn?
dpt mkn 'ish iaitu roti mesir, nmpk mcm sdp tp rupa2nya sdp lg roti gardenia,haha
tp org bg mkn 'ish free ok ar,pasni xyah bli dah..kn?
aku blnja fikri n xpasal2 kne blnja mmber dia gak,
tp nsb baik murah..
ingatkan dia nk bakar ke msk sweet sour ke, tgk2 dia goreng je..
tu yg aku pelik sbb dia xtanya kitorang nk lauk ape kn, lagipun kalau dia tanya pon bkn aku phm tu masak lauk ape kn, lain la kalau dia ckp sweet sour ke tiga rasa ke mcm reunion kls aku dulu,hak3..
so lepas ni abu rabi' wait for me,haha


SHABAN RESTAURANT


udang!!nomnom..

btw,semalam skype dgn syila n ama, congrats syila sbb dpt 4flat,
ama jgn sedih2, aku tau ko bole dpt lebih baik, maybe ko stress ke xcukup mkn ke,haha
ama, ko kurus sgt xsesuai dehh.. hihi
aku jgk baru dpt tau cikgu Padzila (cikgu bm aku msa form 4) telah kembali ke rahmatullah,
sedekah kn al-fatihah kpd nya.. insya-Allah dia tergolong dlm hamba-Nya yg beriman..

makin hari aku rasa medic semakin susah tp ni kn arfahani anak arsad so ade aku kisah?
ade dol.. :(
tp ade aku tunjuk?
sikittlaa..hehe
melalui appearance aku yg makin 'mmm'..agaga
kelmarin aku videocam dgn family aku,
sume ada tp amsyar je takde sbb dia kat perak mengikuti program tahfiz..tp xdela hapal sume surah, cuma nk jadikan dia budak soleh, xmudah terpengaruh dgn kwn2 dia yg jht!
adik aku baik ok? walaupun dia tersgt nakal! kn amsyar?
kakak syg amsyar lahh! jgn kecewakan kakak tau :)
utk makluman kalian, adik aku yg last sudah pandai ckp perkataan berikut:
-'tatak' - kakak
-ayah
-mama
-nanak

urghhh, comel!! geramm! tunggu kakak balik, kakak piat pipi adeeb tu!hehe


kerana kita sudah sebut perkataan balik tu maka aku pon da survey harga tiket kapal terbang utk pulang cuti summer nnti,yahooo..
harga skrg klu booking egypt air n qatar airlines 3000LE pegi blk camtula..
mhl ar, member aku kata kuwait airlines lg murah..
memandangkan ayh aku ckp pilih yg transit skejap je so kita tgkla cmne,haha..
winter break aku start 28hb januari 2011,
planning ? rom? jordan? atau dlm egypt je?
u choose? i go! u pay! hahaha..
agak2lah duit aku nk terbang cmtu jer, aku bukannya kaya..keh3
sudah2 =.='
Assalamualaikum

6 comments:

thanks for reading lovelies :D