Friday, November 26, 2010

SC

Assalamualaikum. Dgn nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Hari ni aku telah berjaya dalam misi menyertai Smart Circle atau lebih dikenali sbg usrah di Malaysia.
So far ok, seramai hampir 20 org, kitorang adakan picnic di taman yg dikenali sbg Samorah (tak pasti ejaan yg betul,hua3)
Kakak SC aku ialah Siti Mardiah and Farahin. dua2 sweet, comel! hee
dapat jgk akhirnya aku mkn mknn yg lama aku idam setelah 2bln di Mesir.
tp aku ngidam laici.. mana nk dpt? mcm xjumpa je =.="
stawberry kat sini murahhhh!!! 4LE kira2 rm2.50 sebungkus, kalau kat Malaysia kat genting tuh da rm5..
dah masuk musim sejuk, tp tghari still panas, what to do, nama pon mesir kn.
skrg, aku dlm mood korea ok? dah pnah tgk cite playful kiss? hero :Kim Hyun Joong (urghh hensem!) susah kalau dpt pakwe cmni, mmg naya dikerjakan aku! hahaha..
k nk sambung tgk!! daaa...
(p/s: memandangkan tgk on9 so agk mencabar kesabaran, tp time cte loading aku baca module 3, bgs kn? biasaa) HAHA

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D