Tuesday, May 31, 2011

full house

what to do if your house full with 'something' that you hate most
but you don't have any choice because you've paid the rent and macam2lah dah habis duit segala bagai an..

itulah yg jadi pada kami serumah
mula2 semua nampak indah
besar luas murah

then muncul satu demi satu masalah
memang cari masalah baba ni dgn aku
ingat kitorang lembik ke?
tak berani nak marah?
silap orang lah tuan rumah
don't judge book by its cover

see our face? jerit cmtu kang baru tau!

ckp dgn kau lg bgs kn tulang?


punya lah
tandas sumbat, flush rosak, pili leaking, takde air panas
kejadahnya!!
dah tu fridge pon mcm bangkai bernyawa aku tengok dah!
masa mula2 dtg, siap pasang sume, tgk lampu nyala ingatkan berfungsilah
rupa2nya
lepas sehari pon tak sejuk2 pon fridge tu
haihh panas hati nihh

akhirnya seminggu dah makan kat luar
lepas kena ingatkan dia setiap hari
barulah dia nak buat keje
ni pun nasib baik tandas dah kuwais
fridge je tak ok lagi
BUKRO BUKRO!
AKU TENSION BETUL DGN PERKATAAN TUU!

dtg bukro lepas tu bukro lagi
kepala bukro kau!
bukro tu esok!

memanglah haramm betul org arab ni
dorang ni sumpah mesra alam
tapi yg tak elok dan memang haram punya perangai dorang
1) BUKRO
2) FULUSS

kalau kau dtg egypt tapi dorang tak ckp pape pasal ni, silap negara lah tu
bukan egypt namanya

what eva lah

lecture pn skrg bukan main lajuuuu
mcm ferrari kan?
ingat otak aku ni machine ke?
hafal pon ada tahap gak bhaii
sampai habis mandolin aku sbb stress
tgk aku dah takleh diet
sbb aku tension
bila tension, habis lahh!
aku boleh mkn non stop!

dahla, penat, ngantok
annyeongg!!



1 comment:

  1. HAHAHAHAH~ lawak la pulak post ni...
    Bukroh, fuluss...totally agree...
    Jerit ke gelak tu?...x mcm jerit pon...
    bile tuan rumah tgk korg jerit cam tu, bukan bukroh lagi dah, al-a'mal mukbal(next year) tros...
    hahaha..gurau je..
    bwak bersabar, chilex, arfa kan wonderwoman....(^_^)....

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D