Wednesday, June 8, 2011

medic is THE BEST!

Tajuk kali ni agak racist bidang
Haa, yg jurusan lain jgn nak betah ok ?
kang yg jurusan medic pas jadi doctor taknak rawat korang baru tauu..

selepas 7 bulan berada di bumi Anbia' ni,
belajar medic yg merupakan salah satu bidang yg tak digemor oleh pelajar medic sendiri,
aku baru dapat rasa betapa seronoknya MEDIC!

kenapa kenapa?
'asal lak minah ni kata medic best,eee geli lah nak kne pegang mayat reput la
hu ha hu ha'
mungkin ini yg terlintas di fikiran segelintir drpd kita
termasuklah aku masa mula2 nak amek medic ni
seriusly aku ni penakut orgnya
tgk cite seram pn buat2 berani ajoo
lagi2 cite Juon
=.='


my university dari sudut taman (mcm apartment)




utk semester pertama memang lah bosan yg amat dahsyat
belajar biochem yg haihh
tapi masuk module 3 best!!
aku dapat tgk placenta, umbilical cord(tali pusat yg pjg) fresh dari ladang
setail kan?
pastu dpt tgk baby2 yg tgn pendek, kepala dua, kepala besar la
sume dah diawet and diletak dlm big jars utk pameran muzium University


itu baru sikit,
module 4 pn best!
subjek pathology paling best!
mcm2 disease kita belajar especially tumor (ketumbuhan) whether benign or malignant
sama ada cancer atau cuma ketumbuhan biasa yg tak merbahaya
so far module ni the best!


next, module 5 (current module)
ohh subjek ni bhgian physio agak payah
action potential bla bla bla
byk sgt nk hafal
anatomy best sbnrnya tp bila dia da combine semua limbs da jadi senak otak buat manusia bernama Arfahani
tp yg seronok nya,
i boleh berkenalan dgn mayat youu
seksi2 semua
jap i tunjuk gmbar dia



haa, sexy kan? O.O

relax2 kaki ni suka org sentuh2 dia
tapi jgn ganas2, kang dia sepak ekau semua,haha

ok settle dah
tak susah kalau constant belajar mcm housemate aku
(saja promote mereka)
nak sebut nama ke? takyah
bila da penat belajar mkn buah anggur ok? awet muda


rm3 sekilo


hip bone


nerve trunk in osmic acid stain


okehhh, byk berleter dah
kena sambung belajar sbb lg seminggu lebih mau exam
doakan aku!
sesungguhnya aku sgt menghargai
ecece ayat
ala, betul la..
kalau bkn kwn2 yg doakan sape lagi
family mmg lah
1st priority
harap je facebook smpai beratus ratus friends
so takkan minta doa sikit tak bole?
doa aku berjaya cemerlang pn da cukup..
thanks kwn2.. (skema betul)
till then
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D