Friday, April 30, 2010

BARU nk start BLOGGING! :)

ahaaa...cm bes je blogging nih..saje nk try bnde baru..bak kata si sape tuh yg blakon cte puteri tu..
HiDUP cume SkaLI sooo KITE eNJOYYY!!!
haha.. adoii,arini aku blaja kete kat salak tinggi,sepang..
bgn pg jer,smyg subuh,siap2 then tgu kat simpang uma tuh..
mak aihh,byk plak mamat2 india kt situh,mende tah pok pek pok pek...sabo jela..xpe,kite kn 1MALAYSIA..ahaha..
da3,jgn mngarot arfa...(ckp dgn diri sndiri)
sambil tggu tu dgr lagu,slps 30min,aku da gelisah!!!uuuuuuhhhhhh,mane ni??!!!xsmpai2 lg!!huhh!
then tibela satu kncil..cbe teka mende yg aku nmpk..lagila mencabar keimanan aku..
aku tgk ade 2mamat kt bhgn blkg n kakak sowg kt dpn..(weh,gile pe aku nk dduk berhimpit dgn mamat 2eko tuh)tolonggggg...aku bt mke selamba..masuk jela,amek ko ingat aku kecik!!
smpai sana,turn aku tibe,aku smgt waja da ni..
mle2 lg da kne blaja nek bukit,xpe bedal je..smpai je ats,amek ko tataw nk bt ape..hahaha
aku ikut arhn cikgu ngajo,then turun bkt aku yg tersgt bijak nie pegi tekan minyak lg,bongok x??haha..kesudahannye,aku trbabas kluar dr jln..ahahaha...sbg pgjaran,kne naek bukit tah bape kali cikgu 2 soh..akhirnya aku phm!!haha...
ok,tu kisah blaja bwk kete..
mlm plak..g mkn mcd..balek2,mmber mrsm,Fatin Hanani Hasan (die nak aku sebot nme gak) kol,"weh,ko da cek upu x?"
alahaiii,aku paling tidak suke debaran..huhu..aku pn on9..
masuk itu ini then..dapatla keputusan!!
ARFAHANI BINTI ARSAD - ASASI SAINS HAYAT - UNIVERSITI MALAYA
alhamdulillah syukur...
okeh2,ckupla,pnt bai.. =.='


No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D