Friday, October 8, 2010

i'm back!

cairo's view

kubu salahudin al-ayubi

sama lokasi di atas

cairo university

ahaaaa....
amacam?
lama da tak update benda alah ni..
haha
so,dah dua minggu aku di bumi anbia'..
Ya Allah..
aku bersyukur dpt tinggal kat sini..
alhamdulillah..seronok..
mula2 mcm2 dugaan aku kne hadapi..
nk aku cite ke?
bole2..
jomm..
tiba di cairo international airport..
disambut mesra oleh kakak2 senior universiti al-azhar di bwh badan kebajikan anak negeri atau dikenali sbg BAKAN..
kitorang dibawa terus ke rumah Wilayah Persekutuan..
ala2 apartment la..
next day..
kami pusing2 di cairo,
lokasi utama : cairo university, kubu salahuddin husin, masjid saidina husin serta makam beliau, masjid al-azhar.
3rd day..
kami pusing2 lagi..
lokasi utama : pyramid giza, masjid 4mazhab, masjid sultan hasan.
kesimpulannya, seronok, terBAIK,ok?
yg paling membawa kesan, MASUK PIRAMID!
sakit pinggang slama dua hari, lutut longgar, dan lenguh2..
ni bkn simptom org tua tp ni mmg kesannya,
forever 18 la..haha
k la tgkla bbrapa gmbr ni, esok lusa tulat aku upload lg, chowz! :)

3 comments:

thanks for reading lovelies :D