Friday, February 25, 2011

lagi lagi KOREA

Annyo! kabare? waras?
otoke? aku dah kemaruk korea.. sila bantu sy dgn menaip
SUDAHLA dah hantar ke 00187
haiyaa, lagi2 si nichkhun! arghhhh! i'm his fan! just because of his cute and handsome face! because his manner, his voice! kalau tgk muka dia lama2, sy boleh jd sawan.. =.=

kalau laki2 baca post ni mesti meluat, haha.. lek2, cool.. kalau korang xpercaya ckp aku ni ha gambar dia!! ohh tidak, sorry , u totally kalah! hahaha..

ni wife dia dlm 'we got married', aku tak jeles dgn victoria sbb dua2 sepadan!!
Khuntoria couple!


hero in red.. killing me..

well well well...
skrg da kemaruk cte we got married smpai episod 21 dah.. yeahh!
ok, selain drpd nk cite sal korea, nk cite sal kereta hyundai ayh aku, takziah diucapkn kerana telah mndapat 'kiss' drpd pokok yg tumbang di stadium bukit jalil semalam.. haha
but syukur masa kejadian, ayah takde kat situ..
perghhh, side mirror hancor! cermin depan retak sejuta~
makna nya? kereta baru kah? tett.. no komen..
mcm x je sbb ayah kata planning rmh baru lagi so mungkin kereta baru lepas aku graduate~hahaha.. (cuba cari mkna tersirat, hint : mangsanya ialah aku)
nampaknya kena study hard! baru boleh jadi doktor bertauliah! yaa, begitu sekali semangat arfa! aja aja fighting!
aduhai, result module 1 dgn 2 nk keluar dahh.. doakan aku ye kwn2.. :(
sekian. salam nichkhun! haha.. assalamualaikum.





No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D