Friday, March 25, 2011

video

yaaww..
Assalamualaikum
kum ape ?
kuman
man ape ?
mandi
di ape ?
dirihaniiii~~
panggg!!!


wokeyhh..
today nak tau ape aku buat?
well well well
takde ape yg menarik
cuma siang td sempat ke rmh kakak musyrifah BERHAMPIRAN drinkies
ulang suara BERHAMPIRAN ok?
kang tak pasai2 ade yg polik semacam,
okla memandangkan ade follower aku yg hok kat Malaysia tu
dok tahu ler arfahani oi drinkies tu hok mende pulok?
drinkies tu sbenarnya kedai arak.
ala,kat egypt ni satu hal yg aku tak suka
berlambak pulak kedai arak nyeww
*saja nak tiru gaya anwar hadi

ok kemudian duduk rmh
then bersila di rmh
seterusnya mundar mandir di rmh
*kesimpulannya nak ckp mmg tak pi mana2 dah, aku dok umah jaaaa~

ye, di rmh aku ada mcm2 aktiviti yg aku buat
ha ha ha
percaya x?
tak percaya sudahh!
ala, percaya laa, pleasee? *blushing

aktiviti yg dimaksudkan :
1) baca novel siti rosmizah
2) memasak
3) skipping
4) tonton video inianwarhadi
5) tonton video shortnap
6) tonton video matluthfi90
7) facebook yg lembab aku buka jgk
8) email
9) formspring
10) blog tercunta
11) dgr muzik
12) sembahyang , ma'thurat juga tidak lupa
13) mandi bagai




{sekian}

video sume tu dlm YouTube
ohh aku sgt bengang dgn intenet tahap siput sedut ni
goshh i hate it!
and yess,
nak tahu something?
ada somebody ckp cmni
'everyone has their own way to make things fun!'
so kalau tak suka,
jgn kutuk, sbb setiap org ada opinion yg berbeza
mungkin minah tu suka joget zapin mamat tu suka terkinja kinja
mungkin juga minah tu suka perasan depan cermin mamat tu suka ikat tali kasut bagai
kan?
tak betol ke?
tak betol eh?
REDUNDANT bak kata akak Maria Elena kita..
maksudnya? sila klik sini , then baru fhm


okay girlfriends boyfriends
have a nice day!
p/s: i hate when i comments then people don't appreciate jari i yg menaip pjg lebar ni, bukannya comments tu kutukan..dorang DELETE.. takpe takpe..
bah bai
Assalamualaikum
tak jwb dosa
kalau jwb
sayanggg

(ahaha tiru kak maria elena kita jewww, kan abg anwar hadi?) yaa mereka lebih tua daripada aku so kena hormat..

1 comment:

thanks for reading lovelies :D