Wednesday, May 18, 2011

mudah saja

medic senang je

just put that in your mind!

actually mmg betul pun

medic is easy

just mindset manusia yg bergelar pelajar je yg selalu mempengaruhi fikiran dan tingkah laku mereka sendiri sehingga mereka dipengaruhi oleh fikiran oleh pemikir negatif

haa,ada faham kah?

saja nak test bahasa ibunda pembaca

haha

tapi bila orang cerita

'accountancy susa dol'

'engineering lagi la wehh'

blablablabla

aku pun taknak kalah

apa lagi, aku pn ckp

medic ni lagi la wehh

susah gila

nak kena hapal tulang muscle urat segala process dlm bdn manusia ni

see?

of course aku menang

HAHA

yess sehingga kadang2,

kata2 itu menjadi kenyataan

sbb?

kata2 itu satu doa

bila selalu kata susah maka jadilah susah

Allah kata kunfayakun

MAKA JADILAH!

so kenapa kita asyik merungut?

sedangkan ALLAH dah mengabulkan segala apa tutur kata kita sendiri

siapa yg kata medic susah so susah la jadinyaa!

ok kwn2?

think before say something

so after this kalau nak marah boleh tak ckp,

'ko apesal pandai sangat?'

:)

ye, result aku dah terpampang depan lecture hall

terima kasih Allah kerana tak bagi aku gagal

and syukur sbb satu rumah takde yg gagal

malah ada yg menyinar bersinar-sinar!haha


akhir kata salam Royal Jordanian

hahaha, *wink

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D