Thursday, March 1, 2012

300 orang pada bulan 3

alhamdulillah, selesai sudah seminggu berjiwang dgn cadaver..
pernah terfikir tak whyy & whyy kita dihidupkan?
mcm mana kau dihidupkan?
bg mereka yg tak cukup matang lg, jawapannya..
''sbb aku lahir lah"
      "parents aku punya angkara (hihi)" -.-'

no
no
no
(geleng2)

bukan itu jwpnnya hadekku sekalian,
jwpnnya..
sbb 
'Allah'
dlm ertinya kn?
siapa fhm angkat janggut!kau mampu..?


look at me


fikirlah sendiri kalau rasa diri da matang ranum dah(over kau)..kalauu.... ok aku kata kalauu..
takleh fikir takpela, tunggu Alzheimer jela sbb akal ada taknak guna..


Move on,
in Manchester,UK

journey begin :)


hard rock cafe, manchester,UK

not london eye, my eye..wahaha
 disbbkn kat sana bykk korean food yg halal, so kitorang tryy..
3stars la aku bg sbb aku tak suka rumput laut,hahaha

ramyun


ddukbokki-spicy rice cake


angsa ni syok kt aku agaknya, ikut jeee...pulak..

maksudnya..selepas mkn..bdn mu akan di jaket kan dgn lemak..dah bunyi jowoo..



sekian,
Yang Cramp Tgn

2 comments:

  1. bestnyerrrr! ada salji tak?bwk blik messia sikettt.hehe :)

    ReplyDelete
  2. adaaa tp sikit je sbb...dah hbs salji.. -.-

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D