Friday, March 16, 2012

windy picnic

memandangkan aku suka picnic ni,
so yess today we had a simple picnic at Qalaah
sampai2 je angin memusingkan tudung aku 360 darjah..
oh ditambah pula dgn kebijaksanaan aku tak pakai  sweater pd suhu 15degree celcius,
bijak kn?

aku frust sbb 7org je dtg, lg 11org ada hal
rabak hatiku..

so mcm biasa, gambar itu suatu kemestian :)
lets chuchi mataa!

i love this picture!

mkn2.. :)

baked makarona by husna

kaum  hawa
ehhh tangga!bhahaha..sorry kak Puteri syg..

flyyyyy girls!

posing mcm ape,hahah
''weh malu aku weh'' said puteri
-.-


ombak alex
tgh sedap2 posing bergambar,
nahhh ombak besarrr dtg, maka bertompok baju kami dgn kemasinan air laut,
puitis hbs.. haha

muka bahagia dpt aiskrim kon


murah dan awesome hbs!


my outfit - blue ocean

alhamdulillah, ukhuwah kami makin kuat!yeay!
apa2 pn tahniah kpd yg hadir ,
syg ketat2 :)

quote : hidup jgn meninggi diri, kelak lebih dihormati..
kalau da tinggi normal la ;)
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D