Monday, April 30, 2012

anniversery 30/4/2010

assalamualaikum semuaa!

bila belek punya belek post yg lama, aku yg tergelak baca entry tu sume..
alhamdulillah today ialah anniversery blog aku!!
memandangkan today adalah hari genap 2thn aku berblogging, 
entry pun mestilah kena kasi meletup punya,

kalau aku sebut penyakit, apa yg korang akan bayang?
mestilah sakit kn?
kalau kita yg besar ni setakat pening kepala pn nk bising kn?
*jgn geleng kepala*
kalau budak2 yg 5 bulan sakit anemia, korang boleh byg tak?
lumpuh sebelah bdn, pipi menggeletar, can you imagine?
yes, itu yg aku lihat kat Hospital Syatby bahagian Paediatrik/kanak-kanak tadi.

open party for donation

face printing

sweety pie :)



i gave them toys, foods, play with them, laugh with them,
ajar english tau walaupun bkn bakal cikgu,
preparation utk bakal anak umi,aicehh,hahaha

ini pun impian aku sejak masuk PBSM tauu..

paling nk menitis air mata saat bagi hadiah kereta mainan kat budak laki yg ada epilepsy, pipi menggeletar tp still nk senyum sbb aku bagi hadiah..
how can im so sombong utk senyum sedangkan yg sakit pun berusaha utk senyum :')




Rahmah's lovely smile

adik Rahmah ni suka tgkp gambar!
comel pulak tu, grrr
time ni aku tgh tolong pasang mainan utk Rahmah..
aku yg excited lebih nk main, hahaha


her eyes! ;)


busy Dr. Hanan kita interview Rania :)


she drew flowers with 3 petals!

this is Rania!
see her eyes! urghh jelos lagiii, mcm pakai contact lens oii ! grey colour!
aku suka lyn Rania sbb talkative and peramah.
aku ajar english, dia ajar arab, so funny!

masa nk balik tu sedih tgk dorang kiss n hug hanan with sad face.
but of course aku sentiasa ckp, insyaAllah enta kullu kuwais!

thats the end of my dream come true.

i wish today will bring the best for tomorrow !

senyum :)


2 comments:

  1. Tahniah. Usaha yang murni ini harap terus dapat memberikan manfaat kepada masyarakat dan agama khususnya.

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D