Sunday, July 1, 2012

the end of number two

asslm'kum & selamat tengah hari malaysia dah malam so tak kisahlah
nak cakap pasal kahwin lah..gatal dah pulak jari tetibe,haha
sekarang ni musim kahwin tau, aku bukak buku, i mean bukak facebook penuh ha dgn irma hasmie  kahwin, sedara kahwin, senior kahwin, kucing jiran kahwin, cuma tinggal aku je tak kahwin lagi la..haha
kawan satu batch pn ada nk kahwin balik Malaysia ni, kahwin tahun depan lah..nasib takde yg minggu depan.

ni tinggal satu paper nk exam selasa ni, sempat pulak arfa ni kan update blog kelopak klepak..
bila benda tu kita suka, buat sampai eyebag besar mcm kena tumbuk dgn hulk pn still takde rasa bosan..
so bila baca buku medic terus lah..
satu jam 3 m/s
cubalah byg lemvav betul arfa ni membaca
mcm mengeja

another thing i assumed bila kalian (wah!) baca blog ni, kalau tetibe rasa
'meluat aku dgn budak ni, ape dia ingat dia je ada meja belajar?'
terasa aku (post lepas)
jgnlah follow blog aku,
jgnlah follow twitter aku..
kenapalah kau ni dengki?eh tak tak, menyibuk? eh tak, stalker?
pandailah fikir

sambung kahwin.. cerita kahwin..
balik malaysia lg 9hari so i have a lots of things to do..
-kena jd designer hantaran, kelas gitu, padahal pelik2 je aku design nanti, nasiblah..
-ada gathering sekolah rendah! ni paling excited, haha 
-nak jumpa bakal...hehehe mulalah tu kau fikir bkn2,tensi ai..
-nak belajar baking & cooking especially kuih-muih..
-nak peluk treadmill kat rmh.hahaha.maafkan daku kerana.. *pandang perut
tu je setakat ni..

habis exam byk benda nk buat.
hutang kena langsai sebelum balik, beli barang hantaran, souvenir, 
time ni lah mcm2 mama bagi senarai barang utk bawak balik..
yg nk heret nanti aku..nasib lemak byk,kahkah..

nak pergi cairo after exam,
will update later!
gambar satu kemestian kan?
tapi kali ni nah 'electric shock' by f(x)!


balik malaysia dan tinggalkan 2nd year..
hai 3rd year! *pokerface*
bye

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D