Friday, November 23, 2012

this week.

agak2 tak bole lama lagi ko nak bermalasan buat new post arfa?
seminggu ni ya Allah, busy nak mampuih.
aku tak suka tp aku suka. eh?
tak suka sbb penat dan tak dpt mkn on time, giteww..hahaha
suka sbb masa aku rasa sgt berkualiti seperti Zara, giteww, again? haha

seminggu ni mmg mkn telur rebus je ok, 
nak dijadikan cerita ada satu hari ni, aku masuk dapur pastu aku tgk dlm periuk ada org rebus telur smpai nk kering dah air tu..aku pn bebel2 dekat housemates "sape masak telur ni wehh?!"
sume ckp "sumpah bkn aku doe.."
sampai jerit2 ha takut hantu ke apa yg rebus telur tu..
aku pn dgn confident,"bkn aku wehh! dari td aku lepak depan laptop kot"
tetiba tinggg!!
aku teringat yg aku lapar td, amek telur sebiji dan rebus. -_-"
rupa2nya akulah hantu tu. amnesia ke apa mkn telur 5 hari berturut-turut?
doa2lah mental aku ok je.haha.

after 1st day of lecture of reproductive module, 
semua chef pakar section 1 memasing tunjuk hebat memasak,
guess what? aku BENCI MENJALA ROTI JALA. 
susahhhhh.. apesal jual murah kat bazar ramadhan?


nasi impit, kuah kacang, donat, sandwich telur + tuna, choc jelly, kuih sagu, roti hotdog, nasi jordan, muffins, mi kuah, roti jala, semuaaa sedappp! :)






semalam kannnn, kannn, kannnn.. aku kannn...jumpaa..



kenal takk?

yes itu MAHER ZAIN

aku malas nak melting sgt sbb mama whatsapp kata aku da angau,kahkah..
masyaAllah, dia sgt hensem, sgt humble, friendly, and he always remind us to love Allah! always!
mcm mana aku tak suka dia? uolls pikiaq sendiri.. haha

ticket yg kononnya bakal di frame,hahaha

from left : jeeja, aisyah, amal and me 



the stage


spot me!! i'm just beside him..agagaga
(sebelum tidur tampar2 muka doploh dua kali, cam tak caye.)


beliau segan sbb ramai sgt perempuan, sorry.. :(

aku bkn hard fan beliau dulu tp skrg yes i am his hard fan! 



thank you for your excellent performance MZ although you're not feeling well..
i feel your sincerity, ecewahhh.. hehe

okay till then, assalam. :)

1 comment:

thanks for reading lovelies :D