Sunday, August 22, 2010

durian.

nasi + santan + gula merah + durian
trylah!terangkat punyelahh!HEHE

post kali ni tentang buah-buahan yg paling aku suka dan tersgt melampau suka!!
haha..tunggang terbalik bahasa ibunda..xpela itu hiperbola ok..
ok,nk dijadikan cerita weekend yg lpas berbuka di kg segamat,maka kat sana atok ade kebun seluas 10ekar!and pokok durian ade kt belakang uma je.hehe.
so ayh bungkus bwk balik durian sebekas besar yg bole lesap dlm masa 2hari je,hebat kn?
sape pelahapnye? AKULAHH!! haha..
sahur pagi td, ayh keluarkan durian sebekas tu then ltak ats meja.
dlm hati aku ckp,'kenapala ayh kuarkan durian nihh,kang klu mkn berbau je mulut ni smpai buka pose nnti,huhuhu,xpe2,tahan nafsu jgn mkn..'
ha,smpai mcmtu skali kn aku terpaksa ckp dlm hati..haha
tbe2 lpas ayh abes mkn nasi, ayh kata,
'ok,next menu!'
tgk la gmbr ats tuh.. ayh offer aku tp aku tolak sbb nnti perot ni mmboyot je,haha..
ok2!dah2!terliur aku..dala pose nii..
sblum terlambat, selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak!
jga pemakanan taw! jom beramal! :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D