Tuesday, January 11, 2011

utk tersayang

assalamualaikum
memandangkan aura aku sekarang lebih kepada amek gambar so pagi td aku pi tgk sun risesorang2, penuh feeling ohh..
subhanallah cantik sgt awan masa pagi..
aku tak bole nmpk matahari yg mcm budak2 lukis tu tp just nmpk awan yg cantik, burung2 keluar cari breakfast, hehe..
biasala bila da jalan sorang2 terkenangla malaysia..
tambah pekena lagu yg sedih..waaa..nak balik..
huhu..
its ok nnti lg 6bulan je arfa, chaiyok2!
so berkat usaha aku tak tidur balik lepas subuh so aku berjaya snap gambar2 yg jarang2 org kita rajin nk tgk 'live'
aku tak pakai DSLR tau, aku pakai kamera nikon merah aku tu je, but still kuasa Allah, semua gambar yg aku snap lawaa je.. so tak payah susah2 nk keluarkan duit beribu-ribu semata-mata nk amek gmbr yg lawa la xde vibrate la ape2 jela alasan korang sbb aku sendiri da buktikan kamera biasa pon bolehh laa..(dgn nada 'guna jari pon bolehh') HAHA
tapi kalau da ade kamera yg hebat tu pakai la, effect lagi hebat la kot,ntah aku xreti sgt bab2 kamera ni..
then after tgk sun rise, hati lapang, tiba2 sampai depan pintu rmh..
toinkk2!
MODULE 1
MODULE 2
MODULE 3
TAK HABIS BACA LAGI
FINAL EXAM
23HB
26HB
padan muka kau arfa!heh..
=.="












(p/s: banyak lagi tapi tak mampu nk upload,haha)

2 comments:

  1. kemera merah kau tu pun mahal jugak la wehhh..ahaha....tak pyah balik la..lagi 6 tahun je..hehe

    ReplyDelete
  2. kamera merah aku tu xsampai 600 pon weh..pakai duit raya je tau..
    ehh mana bole,duit ada so aku nk balik jgk!!hahaha

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D