Sunday, January 9, 2011

finish

Exam module 3 sudah selesai
dan aku dgn rasminya, rasa sangat2!
what?
bad tak fhm ke? aku rasa terok la..
practical exam, aku rasa aku dpt 15 over 42 je,
MCQ baru selesai tadi
and again i feel bad! kejadahnya aku jawab tadi tu!aku da belajar 24 jam tolak 8 jam tidur tapi apa yg aku dapat? aku tak dapat jwb dgn baik, aku tak dapat feeling masa aku keluar dari dewan periksa time exam math mode dulu, happy and yakin bahawa aku akan dpt A+..
aku dah 3 kali exam tapi ketiga-tiga exam i dont feel like that!
semalam chat dgn sorang member aku, aku ceritala aku sedih exam practical aku,
and dia ckp aku kan pelajar cemerlang mrsm muadzam shah 09 so buat pe nk takut?
weh, aku rasa yg lepas tu takde makna dah, sbb skrg aku kat egypt blaja medic,
sume pandai2, nmpk je dorang ni biasa2 tapi bila ko tanya apa2 about medic tahun 1 yg kitorang dah belajar, on the spot dorang bole jwb tanpa tgk buku,
tapi aku? try la tanya, mesti aku kata camni,
'jap eh, yg tu yg mana yeh? muka surat bape? jap aku fikir'
i feel bad.. sometime aku rasa nk balik rmh, taknak belajar, tunggu sape2 nk pinang aku, tu pon kalau ada org nk perempuan yg tak berpelajaran, kan?
nk balik rmh toreh getah kan? what eva!
hish, entahla, lepas ni aku nk ckp kat ayah aku camni,
'yah, tak payah soh adik2 arfa belajar medic, biar arfa sorang je jadi doktor, medic susah! buat penat dorang je, duit banyak2 pon tapi kalau xde masa nk spend on that money nk buat apa? kang ada anak pon anak berjoli dgn duit tu, berlagak tunjuk duit sana sini padahal tu duit mak ayah dorang!' (gitu nk emo)
seriusly

Memandangkan emosi aku tak berapa nk stabil sekarang so, enjoy the picture taken by me :0
aSSalamualaikum








No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D