Monday, February 28, 2011

mines

selonok selonok~~ ahad lepas keluar dgn mariah kt mines! tujuan utama nk teman dia beli dinner dress utk dinner pasum.. dptla jgk satu dress warna biru dgn heels nichii.. di tambah pula aku yg shopping dua handbag, satu utk aku satu utk mama.. walawehh lama tak rasa sepuas cmni.. mar pon dpt satu handbag hadiah drpd aku sempena birthday yg akn dtg.. tapi yg tak best nya mines ni tak byk choice yg best2.. yeke? ke aku yg cerewet sgt? tett no komen..

okehh, plan seterusnya nk keluar pergi ioi mall utk beli hard disk, beg laptop, and alat tulis.. midvalley pon wajib pusing sbelum balik mesir.. nk ronda2 lembah tgh tu dgn si fatin and mar again.. then nk belikan si amsyar kasut bola, si ainin buku cerita..arghh!! nak tgk cerita sanctum! mar kata best sbb dia da tgk.. aku tak tgk lagi sbb takde org nk teman.. ade sesapa volunteer nk teman? takyah, aku nk tgk dgn org yg aku rapat jee..
ajak ayah tgk cerita tu tp cerita tu tak sesuai utk tontonan kanak2 berumur 13 tahun ke bwh sbb byk suspens.. hishhhh.. geramm..

okeh2, lagu ni best.. tibe2.. ok doakan aku dpt tgk cerita tu.. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D