Sunday, November 27, 2011

bila facebook jadi medan gelabah

Heyyo~

aku sedar satu benda yg dah jd trend kat facebook skrg..
Update benda yg tah apeape dan kadangkadang mcm nk bg penampor sebijik~
atleast org rasa nk penampor aku bila aku upload gambar bajet artishh je. LOL.
yg aku sumpah tak tahan bila ...

1) Nak tunjuk ni boyprengg aku (jgn hamekk kak limah oii)
ampunn...aku swear taknak amek boyprengg hang melainkan dia millionare! haha
ni takk, sebole2 hari2 nk ckp boyprengg dia pujuk dia la, syg2 love2.. 
aww nk aku tulis 'so sweeettt!' camni?
apa kata tulis camni,
'aku dan tutttt nk kahwin lusa, jemput dtg!'
oh i like~
ni bkn boyprengg tp boyprankk..

2) Via 'terhebat di pasaran'
beli hp rm2+++ kenalaa tunjukkk!
aku via mobile je,hewhewhew
nk buat cmne da dia keluar via 'terhebat di lowyatt' bkn salah aku

3) at House, Jln Mati
nk habaq gak dia kt London Bridge ke pantai Alexandria ke kedai mamak belakang Jln Asmaradana
toksahlee bhya ngengg
korang kn hot so xyah rajin mcm aku , hehe
stalker kn ramaii
for your own  safety ok

4) lepas geram dgn mencarut
sila jgn memperbodohkan diri sendiri dgn mencarut
friends ko takde yg sukaa pn
aku rasa nk remove je org yg mencarut ni
facebook tu medium utk ko speak loudly about your prinsip, dakwah,
bkn nya memalukan agama dgn ckp tah apa2

5) upload gambar sorang dari atas penuh space
well contoh


tak sakit tengkuk?
kalau nk tunjuk eyelash palsu ke eyeshadow ke, tulis caption k
aku sukala jgk kalau korang mmg nk buat tutor pakai eyeshadow ke kn,
baru aku fhm tujuan ko bergambar camtu

mcm2 kn?aku suka skrg facebook da jd tumblr, senang..
hbs terbengkalai tumblr aku..haha

Just my opinion, utk kesedaran bersama
pishhh '.'(V)

7 comments:

  1. gua tak setuju dengan yg number dua.

    dah enset gua tulis macam tu, gua nak buat apa lagi =/

    ReplyDelete
  2. that why i wrote

    nk buat cmne da dia keluar via 'terhebat di lowyatt' bkn salah aku

    not ur fault, syarikat gadget tu la kn?

    ReplyDelete
  3. oh ok. sorry gua ada masalah komprehensi sikit.

    ReplyDelete
  4. no. 3 tu biasenye budak2 femes je buat sbb diorang dah biasa ada stalker. eh, silap. budak2 yg bajet femes sebenarnya

    ReplyDelete
  5. ahahaha.. nice..
    yg 2nd tu sy slalu buat via public phone aje.. lalalala~

    ReplyDelete
  6. Akito : yeh? bgslah pasni letak location dlm tandas Midvalley..
    ~mumu: ade eh?

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D