Friday, March 23, 2012

photo passion

quick update
today i learn new style of hijab
will teach later :)
alhamdulillah still alive
yesterday went to Nar Iman
or neurologist sbb ada cubital tunnel syndrome which i feel numbness/kebas, pain, weakness in motor movement & sensory at my dominant hand (2 last little finger)..
Allah je tahu betapa sedihnya hati ni bila nk menulis pakai 3jari je, tulisan mcm cacing kerawet, haha
sujud masa sembahyang pn tak betul sbb jari tak bole fully extend
nk pin tudung pakai jari tgn kiri which awkward
nk mkn nasi pakai sudu, tak pasal jadi maksaleh youu, bhahah
so apa yg jd ni terkesan kat aku..
bygknlaa jari kecik je ponn..lg 8jari ada tp still i feel uncomfortable..
samalah jika kita implikasikan benda ni kt hidup kita
bila dah jadi org hebat/ketua jabatan alam flora/ketua persatuan tarik tali/juara congkak peringkat daerah.. errr? abaikan
jgnla anggap org2 di bwh arahan anda ni mcm semut je,
sekali pijak mampus dah
ingattt, mereka lah yg paling penting,
mcm jari comel (muntah) aku ni la
so pasni aku xnk careless dah

so actually nk kongsi photos from my own camera, no copy paste okay!

Kaherah views

Camp Caesar, Alexandria, Egypt


Kaherah, Egypt

Kubu Salahuddin Al-Ayubi, Kaherah, Egypt


Gamaah, Alexandria, Egypt


Manchester, UK

Manchester, UK

calmness that i got from all these pictures that show how Great He is :)
subhanallah

assalamualaikum




4 comments:

  1. nice pics.
    pakai kamera apa ah?

    ReplyDelete
  2. huhu~ nice pic Arfa..pergh,wonderwoman dah mula ceburi bidang photography le~.(...(=_=') sori kalau baru tahu...hehe..) Sekali sekala ajar la Amin.. (^-^)

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D