Wednesday, March 14, 2012

things make me smile

fancy handbags





all from here
i'll grab one of them soon, tehee

fancy attire

wear with cardigan :)



sweet colour - nudy

i want this since last year :(
from poplook
ill grab for raya 2012


fancy shoes

sweety pie
never grab em cuz scared, haha


ckp pasal senyum,
susah ke nk senyum?
ya dulu aku lagi susah utk senyum
lebih2 lagi utk lelaki
bukan sombong tapi aku tkt bila aku senyum, org terus melabelkan aku ni org baik,
sedangkan aku masih merangkak utk capai istilah baik..

tak senyum dikata sombong,
senyum dikata miang..


satu lagi ye, aku rabun dan tak pakai specs so sorry kalau tak perasan anda di situ, ye anda! tak perlu pandang belakang, anda! ok sudah..




kalau aku tanya kwn aku,
''weh muka aku garang tak?''
bole kata semua kwn aku akan jwb ,
''ye arfa, muka ko sombong, cuba senyum! :)''
debushhhhh

aku tanya garang tak, bkn sombong tak..

-.-'



:)) cukup tak? aku ngap sorang2 baru tau..
assalamualaikum

p/s : tomorrow new post is going to be about food!wehooo! :)

2 comments:

  1. arfa. dress2 itu sangat lawa n harga die sgt affordable okayyy. best2

    smile itself is a charity.
    kita sama-sama usaha jadi baik. so, x kesah org label ape. sebab kita nak please Allah kan.
    heww .

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulaa..best quality for best price :)

      yupp!tp ingat hubungan sesama manusia pn kne jaga.. :)

      Delete

thanks for reading lovelies :D