Friday, November 19, 2010

Cairo

apa habaq hampa suma?
cek baru balik dr cairo mlm td..
meh cek citaa sket noh..
gini

semalam
aku berangkat ke cairo pukul 8 pagi menggunakan tramco -25LE
sampai di cairo pukul 11pagi, kami beli tiket train nk balik keesokan harinya -21LE
okeh2, kami terus ke open house la wehh, kat ARMA
mkn nasi dgn lauk sup daging dgn sepotong oren
then blah
lepak uma shuhada then go to the next station
imarah PERAK
ade open house jugaa
mkn nasi hujan pns, rendang daging

next
open house ISMA
nasi impit,kuah kacang, and telur pedas

next




























takde dahh..haha

mlm tu pergi
CITY STAR
puehh aku mengingat nama tmpt tu dr alex lg,haha
jalan2 then sumpah teringin popcorn :(
tak beli pon sbb mhl and nk jimat duit


esok pagi
settle kan urusan MAIWP
nk banci la apela
singgah uma kak syafiqah yg busy dgn hal koperasi nya
then singgah uma rafidah and kak izzah
pong pang tik tok (kesha)

borak-borak
kemudian mereka hidangkan kami
air sirap limau
POPCORN
OMG
harapan menjadi kenyataan
alhamdulillah, i love it! aum! haha
mknla nasi goreng dlm talam besar..
suap menyuap youu..haha



then ke rumah kwn shuhada
mkn cekodok, epal, biskut coklat, teh o ais


epal madu, melekat kat gigi, haha

area husin


shishashushuhh



pedulikan kegedikan aku, muahaha


imarah bakan KL

aku ke husin ke hussein ke hussain?
aku taktau mne satu ejaan betol,haha
yg penting aku berjaya dapat dua psg jubah dan sehelai tshirt
total ketiga-tiga adalah 80LE = rm40

borong skali sekala takpe kn?
ayah kata berjubah anggun lagi manis

perhhh,tak tahan aku dgr..
terasa cili sos disitu..
okey2,dah pukul 7 mlm chow ke ramsis-nama stesen tren
kami nk pulang ke alex dahhh

jumpa kembar yg hensem wehh
adoyy aku tak tahan
asal ko hensem sgt?
sempurna nya ciptaan Allah
sukanyaaa,hihi
tgk gmbr dia byk kali pon aku akn senyum, nk tgk muka die?
esoklahh..haha




dahla2,smpai alex pukul 10.50mlm
alhamdulillah
till then, assalamualaikum :)



2 comments:

  1. nak tgk mukee kembar tuu (: HAHA. gatal sikit hoho

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.. Singgah sini melawat blog anda. Rindu mesir. :(

    Anyway, jemput ke blog saya. :)

    http://khairamir.blogspot.com

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D