Saturday, December 25, 2010

miami

Izzaik?
xfaham? pergi google sendiri ok?
tadi aku, izzatul, baizury and ili ke miami!! kat alex ja dong!
pagi tu aku dgn izzatul pergi buat AIDS medical check up,
kena byr 30LE and aku dicucuk sekali, izzatul dua kali and ili tiga kali,HAHA
nurse tu lek je cucuk aku sekali terus dpt jumpa nerve aku, patut nya aku yg gemuk ni susah sket nk cari nerve sbb lapisan lemak byk sgt an,haha
alhamdulillah, takde pape yg serius melanda, jarum tu berjaya dimasukkan ke dlm kulit aku dan berjaya dikeluarkan semula,
tapi
kesan yg dialami oleh aku lagi teruk, lengan aku lebam biru dgn keluasan yg besar
aku mcm pelik sbb yg izzatul dgn ili xde kesan biru pon, hanya merah semata-mata..
tiba2 aku teringat kes budak yg kena salah cucuk last2 kena potong tgn dia tu, gila ah..
hopefully lengan aku ok esok,

lepas zohor kami ke miami, awal2 dah plan nak beli sweater, kasut, bagpack.
last2 aku dpt sweater je, aku ada jumpa sepasang kasut putih ni, 75LE je tp aku fikir balik putih la pulak, mesir ni mcm bersih kan, mcm xde debu kan, kang sejam lepas aku pakai dah jadi coklat! takbole takbole..
tp serius kasut tu aku minat gila. aku tanya ili punya opinion, dia kata dia dah bosan pakai putih dari sekolah rendah lagi! hahaha
dgn selamba aku jwb, aku dah bosan pakai kasut hitam masa sekolah rendah ! *bajet ,haha
aku tak beli jgk sbb bila fikir balik, nntila aku beli, lepas aku dah cash kan cek aku..
ada duit tp saja xnk cash kan, berlagak byk duit lagi, takbole jadi ni, minggu depan aku nk cashkan..huhu
sebelum balik rumah, kami singgah di rmh sabah, rumah ili..
cantik oo, walaupun kecil mcm orgnya tapi rmh tu nmpk selesa sgt! kan ili?
nanti, kami dtg,kami mau rasa masakan kamu bole ili?bole yaa??haha

ok, tu saja.. Assalamualaikum.. ;P



3 comments:

  1. haha...arfa lucu... dtgla, nti i masak sdp2 yer...x pyh kt p kdai piza arabia tu g.... kecik + x sdp + mahal...=D

    ReplyDelete
  2. james gullett mende farid?
    tau xpe,abeh duit je beli kat kedai tu..huhu..
    yeay,nnti arfa dtg lagii!! :)

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D