Wednesday, March 16, 2011

patah

sebelum apa apa
minta maaf
post sebelum ni sgt kasar bahasa
bkn apa, blog ni umpama tmpat aku luahkan perasaan
untung kan sape jadi follower aku?
especially yg hobi stalker org tuu..
ala,tak payah pandang belakang la, awak tu laa..


ya, knp tajuk aku PATAH?
adakah patah hati?
tidak
bukan
salah

sebenarnya my phone punya pencil
aku tak tau apa nama dia
sbb aku buta teknologi
ha amek kau, jujur aku ni..
tak kesah la nama dia apa pon
benda tu ha yg patah
Ya Allah
panasnya hati akuuuuuuu....
nak tahu sape yg membelah pencil tu kpd dua bhgian?
dia ingat buat origami ape
Ariefa Khaleesya!
yess nama sedappp
patah kn pencil hp aku pon sesedap hati dia jeeeeeeee



KAKAK BAGI MAIN HP KAKAK
YG PERGI PATAHKAN BUAT APA?!!
EEE BUDAK NI KANG AKU PANGG BARU TAU!
NASIB BAIK BUDAK LAGI
SABAR JELA AKU


ohh ye, sebab tu aku ckp aku tak nak jadi pakar kanak kanak
puas dahh aku jaga budak2 dlm rumah aku
sume barang aku pun dah lunyai
yg selamat tu pn sebab aku sorokkan
nasib baik, aku telan je kamarahan ni
makan dlm tahu tak?
aku tak tahu laaa
AKU NAK BALIK EGYPT LA!!
TAK TAHAN DAH AKU NI


balik egypt kang nk balik Malaysia pulak
sengal betul arfa ni..
sorry, monolog dalaman je..


ye, pesanan penaja : kita umat islam pakaian kena jaga,
bkn bermaksud kau kena basuh setiap masa
bukan
maksudnya kau jgnlah nak beli yg ketat ketat
buat apa nak tunjuk?
setiap wanita itu cantik kawan,
kawan aku pakai seksi sana sini
aku malu
tapi aku tau kalau tegur kang korang kata
'arfa ni tego org dia pon pakai ketat'
bkn apa korang, bkn aku beli baju ketat tp baju tu baju lamaa
bdn ni dah naik
dah mcm sarung nangka la bila pakai
korang beli baju mahal2
bila tgk baju tu
aiseyman, tembus belakang
jarang bonarr
laki cuci mata tau tak


aku taknak sebut nama
AIB nama nya
tapi kalau terasa
berubah ye?
aku sayang korang
sebab tu aku ckp

Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D