Monday, August 22, 2011

Ramadhan ke 22: Datin Mariah

Assalamualaikum..

tepat jam 7.04 malam 19 Aug 2011 aku sampai Malaysiaaa!!!!

ohh seronokk!! stay kat amman 13jam pun seronok!
cuma yg tak seronok bila dlm flight tak dapat mkn serve yg kedua, hehe..
dlm flight dapat bedal movie tangled *cerita kartun harap maklum
ehh tengok cerita kartun pun aku boleh menangis mcm entahhapehape..haha
oh ye satu benda yg aku sgt tak faham kenapa dalam kebanyakan flight yg aku naik semua ada album bieber? kenapa? kenapa?? i don't get it
dan aku pula yg jenis kena dgr lagu baru boleh lena, so terpaksalah aku dengar alunan bieber sebab lagu bieber je yg pernah aku dengar, yg lain lagu pelik pelik..

tu je lah cerita aku terbang mai Malaysia

so...


today nak habaq mai journey aku pada hari ke 3 di Malaysia daripada pukul 10 pagi sampai 8 malam..

pagi pagi lagi lepas subuh aku da siap siap takut terlajak tidur..
punyalah berpasang-pasang baju aku test sbb maklumlah baju yg ditinggalkan di Malaysia selepas berat aku mencecah 62kg 4 bulan lepas..
try punya try punya try..

at last! Aku pakai baju coklat simple2 jer sbb i like simplycity..huahuahua..

oh ye, byk sgt test baju sampai my lil sis tanya, kakak nak pakai baju yg mana satu sebenarnya?

lepas pukul 7.30 pagi barulah kereta bergerak nk pergi office ayah aku..

then bila dah sampai, dok cari maklumat camne nk buat bank draf..

prongprangbongbingbangpangggg!


maaf incik, incik kena pergi ke cawangan bandar tasik selatan.. whaddd??

dah dah, baik aku lupakan bank dan menikmati udara shopping dan blahh..

di SOGO! shopping mall yg sentiasa sale! tak payah tunggu gongdeeparaya..

ok before itu, jln tar *jap2* jln TAR, harus dibedal kerana kebanyakan penghuni dlm purse adalah egyptian pound..hohihohi


ok dpt seekor handbag sudah mampu melakar warna warni hariku..

~pagi yg indah ini, tersenyum sendiri~
sumbat earfon


ohh lupa nak mention incik mariah pon ada..
dia pon bagi surprise about her intention after she entering the degree level at um..
ohsemmm la incikk.. happy saya...

*ayat kau da mcm pedehall*

ok right after that masuk sogo beli jeans selai..

pergi subang parade naik lrt & ktm

then berhindustani dlm hujan ala2 rock gitu..

masuk shopping rupa aku mcm macik baru keluar ladang kelapa sawit..

peduli haper, kami teruskan usaha bershopping tingkap..

hasilnya kami berjaya mndpt penat..ohohoii penat walawehh..

pukul 6 kami dah pancit..

maka kami berehat di resepi rahsia..

alang2 order & reserve tempat teruih..

allahuakbar2





ok boleh makan and lastly we hug n kissed on pipi ok not the lips *infront of the bus driver.. sorry abg driver buat aksi utk umur 5 tahun ke atas.. ngehh

said bye2 with hand...

kalau ada bella mesti lagi bergegar kitorang gelak dlm Secret Recipes tu..haha

ohh ye, akhirnya aku berjaya kembalikan berat aku kepada 56kg, tapi kemungkinan besar nak naik balik tu ada sebab duduk rumah makan macam esok dah takde makanan..

salam 23 ramadhan :)
p/s: jom rebut 10 malam terakhir.. lagi seminggu je ramadhan nk berakhir, sedih tak?

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D