Monday, September 5, 2011

raya volume 1 sampai 3



Assalamualaikum and hello Malaysia...
raya ke berapa dah ni? apa? kerja? alahai kesiannn.. well aku cuti lagii wahai rakan2 yg da masuk Universiti tempatan.. HEHE B)
oh ye..gmbar rendang daging dgn ayam msk merah lupa nak amek sbb bila ada depan mata je tak ingat kamera dah...kasi licin pinggan sampai jd iklan sabun pencuci pinggan mangkuk warna kuning tu, kuning je! tak nak warna lain sbb dulu aku rmh sukan warna kuning..agagaga

ya taun ni aku just berpuasa 2 hari kat Melaka, kg arwah umi aku..
dok 2 hari je tp da rasa mcm esok nk raya dah..meriah gilaa..
dapatla men'complete'kan pembelajaran mnganyam ketupat yg tak pernah2 nk lulus, asyik terencat jee.. mula2 jadi ketupat sate you, apedehal ketupat sate, sate pon tak nmpk time raya kn..
it's ok.. baru cuba2... pusing sana sini jd la ketupat bwg... yg tebal sikit..bru ade ghupo..haha

pehtu tak cukup itu, main pulak dgn dodol... tp sbb perempuan kn so tlg tgk jela, bkn aku tak kuat tp dorang tak caya.. judge aku dgn facebook la teww.. pannngggg!

so 29 Ramadhan kena balik Segamat dah.. before raya aku da dpt duit raya okayy..hahaha

malas nk cite 29 ramadhan sbb aku da mcm org gaji dah, gosok baju satu keluarga, jom kira2 bape helai aku gosok,
ayh+mama+abg+aku+adik 4 org= 8 pasang okayyyyy!
pas gosok mlm tu, aku mls nk ckp pape da, penat sakit belakang panass..

ok, 1 SYAWAL
kemain liat nk bukak mata sbb otak aku berfikir,
'kn laki yg slalu g masjid, apesal kejut aku awal2 niiii..!'
terok beno ghupe...bangunla jgk...tiba2 excited sbb dpt melaram.. hak hak hak


gambar pertama yg ditangkap, blue mluu gituu.


tgk super dad aku tu siap bercekak pinggang cm model youu,wahaha..


ni super melalak girl

dia pon dpt duit rya jgk...


sesi airmata


colourfull lahh!


next raya kedua
ke rmh pak long & mak uda & macek lela.. mkn bihun sup, sandwich telur, and yg paling utama kueh teow goreng!! tak kesala raya pon bedal jgk..


paling laku masuk dlm perut aku


apabila raya ketiga..
paling havoc ar.. open house rmh sedara kt JB.. pergh, nsb baik aku control je mkn,
kalau tak..mmg rabak baju raya yg blom pakai..
pastu lawat rmh cousin belah ayh, td tu belah mama.

u see what i see? i see crocodile!tibe2

ewah msk...ewahh

maka dgn itu penimbang berat pn da tak betol, ade ke tunjuk 67kg? whackkkk bru tau..huh

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D