Saturday, December 24, 2011

cerita dakwah (mesti taknak bacalahh)

perasan tak bila aku post pasal dakwah ke Islam ke
mesti takde yg komen
sbb apa?
sbb kita tahu kita pn buat salah
tp kita still denied our heart
kwn aku pesan,
'hidayah ni ada mcm2 rupa bentuk, even bila kita rasa apa yg kita buat tu salah pn itulah hidayah Allah, kita jgn nafikan, jgn sampai satu hari nanti bila kita nk berubah kita mohon hidayah Allah tp Allah tak beri hidayah tu dah! sbb apa? sbb Allah kata aku dah byk kali beri kau hidayah tp semuanya kau nafikan!'

tak takut ke?

adik2 blogger yg aku yakin muda2 lg
jgn terlalu taksub bercinta..
cinta tu fitrah manusia
tp Allah beri perasaan tu utk kau tambah cinta kau kpd Allah
jgnla bercinta sbb dia sweet hensem lawa kaya pandai je
tp bercintalah di landasan Allah yg betul..


dunia ni adalah titian sementara je
akhirat itu alam kita bakal duduk selamanya

aku takdela great muslimah bagai but tak salahkn klu aku kongsi :)

next entry aku cerita pasal program you've got my heart !

heyahhh!


3 comments:

  1. nice entry...ade bunga sakura jatuh la..hihi

    ReplyDelete
  2. Setuju =)
    Kebanyakkan entri pasal dakwah kan, tak ramai pun nak view.

    ReplyDelete
  3. thankyou cik syafiqah..
    yup,klu letak entry yg hot2 barula nk baca...

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D