Tuesday, December 13, 2011

i'm strong, i'm ace

salam satu malay
racist? ada aku kisah?
kalau hidup takde budi bahasa, kau rasa dlm dunia ni aman ke?
just imagine if in this world no words of rude, do you think there is even a single war?
jwpn nya tidak!
dah dah I dont want to discuss about politics


the main point is DAKWAH
girls are sensitive & I admit that

but SOMETIMES girls are insensitive about their attitude 
and again aku akui itu

i give you a situation,
'girl V: cantiknya kau...kalau pakai longgar2 sikit, mesti lg lawa..(ckp depan kwn lain)'
'girl X : (senyum annoyed)'

sila angkat tgn kalauu kau rasa dua2 salahh!

(-.-)/

aku sekarang tak terkejut dah knp perempuan Islam dah biasa bila tepek gmbr dgn bf kt fb
tak terkejutt


ramai pendakwah remaja sekarang ni tp cara salah
ingat eh, aku sokong tp certain tu aku tak sokong cara je, pengisian mantap dahh..

motif post : terasa sbb disisihkan oleh pendakwah bila aku tak ikut cara Islam sebenar

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D