Thursday, April 5, 2012

hidup mcm formalin

like errkk
ye cecair itu bau sgt kuat, pedihkan mata, mayat boleh tahan bepuluh2 tawon oi dgn cecair tu..
hebat kn formalin?
knp aku ckp hidup mcm formalin?
knp tak mcm air masak a.k.a skyjuice? sprite?


kerana
bau kuat :
kita hidup jgn dlm dunia sendiri je, terperap dlm rmh, tak join tafaqquh mcm arfa, tak berusrah, tak keluar main acah2 dgn kucing ke..
atleast keluar pergi beli yusafandi sekilo pn kira ok.. tak suka yusafandi beli banana..
tak suka jgk beli la chibsy.. pastu gemuk mcm arfa lagi..
hidup kalau tak bersosial, i mean dgn batasan la, bahagia eh?
aku depress kot kalau sorang2, sbb tu aku kadang2 paksa mariah skype dgn aku ke, 
yelah sbb kat mesir ni budak2 dia depress jgk, so depress campur depress jd stress dopuluh pat kali ganda..
so bersosial lah, takdela 4thn ko duduk universiti tu takde effect pn, takde org perasan kewujudan kau,sedih gila..haha
effect berblogging pn bgs :)


pedihkan mata :
hidup tak sakit tipulah, firaun ke apa? *maap ganas sgt bahasa, biasalah arfa,,
bergaduh dgn bestfriend,
so far bestfriend aku yg cipta rekod tak gaduh dgn aku si adilah kwn dari darjah 4, kau hado?
kalau gaduh sikit manja2 tu ada kot..
tu pn form 1 xjumpa da sgt so mmgla xde konflik kn..
si safena jiran terbaik aku kat Bdr Tasik Selatan..
setiap hari khamis dulu2 ajak beronggeng kat pasar mlm,haha..
dan si mariah juga nabila/bella,
kwn mrsm segila dgn aku, pantang tgk laki hot, kecoh2,hahah..
semua benda nk gosip..mcm apa..
tp semua success okay what?
time gotong royong blok asrama yg bella sure taknak cuci tandas, koridorrrr manjang, kann?
yg aku dgn mariah sibuk cuci tandas dan shower favourite,yg lain pandai2la junior basuh,haha
so gaduh lama2, aku confirm, end relationship, aku pn tak kuasa melayan..



mayat tahan lama :
benefit
hidup tak berguna baik pergi terjun kolam berenang lama2 sampai kejang pastu kbye..
bg la sumbangan.. bkn duit bkn tenaga pn atleast support!
faham? 
ni bising judge dia ni bebel2 sakit telinga, kau ingat ketua tu suka bebel2?sukaa?
biarlah susah dulu, kemudian senang sikit..
pastu bising kata dia tak belajar pon dpt A..
ingat magic ke?
cara dia berbeza, IQ masing2 lain, knp nk compare kau dgn dia?
percaya jela kalau kau berkorban something, u will get something.. 
trust in Allah..

gigih revise anatomy
ye itu cadaver
hidup student medic


hidup ni susah, sgt susah..
nk jaga hubungan sesama manusia lg susah!
sbb emosi kita berubah-ubah..


kalau tak mampu sgt, berserah jela di Beserah, Pahang, okay lame..
190 m/s mcm sakit nk hbs kan dlm 10hari
tp nothing impossible..
esok Osce..
kacang insyaAllah , bittaufik wannajah fi imtihan :)
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D