Wednesday, September 5, 2012

already 19th day of eid?

hi and assalam semua!
dah raya ke 19 baru la si arfa terhegeh-hegeh nak update, sorry..

so sepanjang 2bulan aku di Malaysia, mcm2 jd, sedih ada suka ada..
tp yg penting semua tu ada hikmah, pegang benda tu kuat2 and one day Allah will show you..
insyaAllah :)
 raya this year was a bit simple but i didn't feel empty in my heart, i feel satisfied cuz He always make me feel grateful each day I open my eyes, say whatt? Alhamdulillah :)


kalau sebut mlm raya of course you'll imagine bunga api, meriam buluh, dan seterika baju raya, right?
ok mercun telah diharomkan oleh abg dan parents aku so hamek ko sume jenis bunga api kami main termasuklah yg pop pop tu, ribena habis ha..kelass kau syira..hakhahahakha *gelak terabur


raya pertama sungguh tak rasa mcm raya sbb cousin aku belah Perak sume da besar2 da kawen so tak berapa kecohla..
kiranya adik2 aku jela yg sudi memeriahkan suasana..
tp itu tak penting, yg penting perut senyum, kikiki
(pastu mlm tu cirit birit hamek ha gelojoh sgt)


raya kedua lg aku rasa hmmm, tp yg best laksa cik Izzatul kita..haha
aku tak fikir diet ke apa, otak kata itu nmpk sedap, apa kata hang tibai sket.. *brilliant


raya ketiga best sbb abg aku bertunang,
dptla mkn nasi tomato dgn air bandung free haa, burpp alhamdulillah.. :p

nasib bdn la aku tak dpt upload gmbr sbb intenet mcm kura2 tak breakfast..
blame le intenet!
about his fiance,
yeah she's nice, aku rasa mcm kami bakal menjadi geng shopping sbb dia shopholic,muahaha
kesian abg.. *tadah tgn kat abg
oh ya berckp psl tunang, congrats siti hajar a.k.a jay for your engagement! nk kek rainbow sebijik,hihi..

well its not fun telling you my raya stories without picca but i've no choice dears..


anyway dpt upload sekeping je, okayy la drpd takde..
k smile smile! da de da daaa!
oh lupa! selamat hari raya.. :)
toddles!
assalamualaikum~


1 comment:

  1. wah,happeningnya family awk...sgt sporting masa amik pic...tw,selamat hari raya ya

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D