Thursday, April 28, 2011

salam DUA Malaysia

ohh ye tajuk mcm tu, kang tak pasal2 PM kita saman aku..
takde2, nak ckp jgk!
DUA tu cuma nk ckp aku dah try buat DUA jenis kuih Malaysia kat Mesir ni..
ohh ye jgn tanya rasa apa ok..
ofcozla rasa mcm makcik yg jual kuih kat tepi jalan tu..
fuhh lakuu...haha
nak tau kuih apa?
apam balik
bersama sama
donat
ok taula simple je
taula korang akan ckp
'elehhh, senang je kot!'

please la jgn pandang rendah dengan kuih tu
susah kot nak buat
walaupun jujurnya aku tgk resipi time buat,haha
tapi still rasa pelik
haha

pergi Fathalla supermarket,
beli tepung yeast segala benda
sampai housemate pn da geleng2 kepala tgk aku
buang tabiat pe arfa ni

ohh ye, aku buat tp aku mkn bape ketul je ok,
sbb aku frust
hahaha
tapi housemate bedal sume
rupa donat aku dah mcm hapee
apam balik pulak tak naik2, gila tensyen..
tgk gambar bagai punyala cantik gebu
last2 aku punya penyek
(sbb takde baking powder and soda bicarbonate)
cehhh

tapi donat aku dipuji
ngehh
donat aku hitam dowhh
tapi rasa lembut lemak berkrim bak kata baizury,haha
first time buat kira okayyy laa

next time buat betol2 lg
tapi malas dah nak buat donat
leceh nak tunggu dia naik la apelaa

nak tgk gmbr? nantilah, skrg aku malas upload


ok next!!
cerita pasal study
style org study
housemate aku antara calon2 yg diperhati
well, i told you, i suka perhatikan org yg pelik2,haha
org PERTAMA
baizury
ohh ye dia belajar mesti kena sebut ayat tu
then pandang atas
then ckp sorang2
sambil tgn gerak apetah dia explain
(ohh ye sebijik mcm aku belajar)
geng!
org KEDUA
fatin khairanni
style dia pulak
tido lepas isyak
bgn pukul 4/5pagi
belajarrrr
gila stylo
aku takbole begini
nanti pukul 8pagi mata aku da mcm sepet sebelah
otak aku dah sampai russia
fuhh takpayah beli tiket flight dah..

hebat2 housemate aku ni
yg paling takbole blah kalau ckp kuat2 dlm bilik ann
ehemm terasa i..haha

pesanan penaja,
bila rasa nak belajar please la jgn mls, teros je belajar
jgn tgk kawan, setiap org ada cara sendiri
mana boleh tiru kwn kalau xsesuai dgn diri sendiri

saya nak tidur sekarang
good night, salam DUA MALAYSIA
Assalamualaikum

4 comments:

thanks for reading lovelies :D