Wednesday, October 26, 2011

lambaian perut - gores duit dan menang

aku xtahu knp bila nk diet je sume jd hangat2 tahi sape tah
so aku da decide,
i won't never diet dgn semangat2 *ckp bersemangat smpai semvur2
kita mkn je ape kita nk
yg PENTING!
walk
jalan
30mins a day
bkn lari
bkn marathon ok
J A L A N
haaa,senang kn
pegi shopping tu senaman yg sgt melalaikan
but it's worth it
without u realize
aha aha
saya chop saya sukaa like gemar love itu
shekemaa

lagi satu tour especially for travel's lover
ohh mann

aktiviti lain yg jimat
swimming
kalau kat sini rm7.50
sila geleng2 jika anda kedekut mcm aku
sejam je wehh hbs rm7.50 aku
tp still i admit it was worth it

1st time aku rasa penat-kecut-sakit kaki-pening-mcm gorila lapar
aku berenang tanpa rehat for an hour
sampai keras rambut aku kena chlorine sejam

minggu ni aku nk ber'netball'
biar puas hati sbb nk kurus susahh
'flat'

kelmarin-nasi goreng special
semalam-nasi dgn aym roaster
hari ni-mee goreng pattaya
hari ni je hbs licin

ejeklah aku gemuk lagi, biar kau rasa penat
aku syukur Allah tahu perasaan aku

i'll show the difference between u and me
i'm a good friend and the best enemy

'because u worth it'
iklan
Assalam

No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D