Tuesday, November 15, 2011

semangat je memasak HAHA

Hello peeps
bila dah jauh dari negara yg heaven dgn mknn so hatiku berdarah dek mengenang nasibku yg perlu belajar memasak

habis sentimental dah

hai maklumlah aku ganas otai rock camni mana nk suhperb sgt masak2 ni
klu main masak2 tahu le
pe yg susahnya, pasir jd nasik, air paip jd sup dgn ribena, batu jd ayam,
daun jd sayur goreng, bunga jd sepit tepi rmbut
pulak dah ko rasa ap aku rasa?
da mcm kat hospital tu ha

tapi atok gua sporting, 
siap simpan rapi lg brg2 dapur,
alaa dapur plastik, sudu, sudip satu set tuu...
satu bakul haa

nasib baik tu masa zaman saya nk hor hor licks!
tak2 i like Milo ..!

aku main masak2 dgn cousin kesayangnku la
da tu skrg bila jumpa sume segan belaka
sbb da besar2 lepasan SPM dah
hensem2 pulak cousin aku
dulu hinguih meleleh pn pi lantak ja
skrg da ada awek lg
hebakk hebakk


sbnrnya nk fokus kpd masakan aku yg tak sedap langsung ni
sedap lg maggi


nampak lazat kan? hahaha

cuba teka nasi apa tu,
klu tepat ada hadiah..
cepat2 teka
semua boleh teka except housemate aku, hahaha

boboboii

2 comments:

thanks for reading lovelies :D