Tuesday, January 24, 2012

2NE 1st


Assalamualaikum
sabtu lepas aku baru selesai exam psycho dan cucuk patung, ngahaha *evil
so far aku boleh senyum je dan bergembira menikmati udara city centre,hihihi
jgn salah fhm, aku bkn terer superb bamboo teboo..
derr lihatlah diriku yg serba kurang tp aku bersyukur sbb aku masih boleh senyum,
ada org hbs exam nangis..
whyyyy?
adakah kerana kau tkt rindu akan pengawas periksa? alololotototo
tolong jgn merebek *slang org mesir
sbb xjwb dgn betul?
mana kau tahu xbetulll?kau check?sape suruh?padanmuka
so ingatla konsep kita mudah je,
Doa, Usaha, Istiqamah, Tawakal

kemudian doa dan terus berdoa sbb apa?

Kata saidina Umar AlKhattab,
“Aku tidak takut kiranya doa ku tidak dimakbul Allah, bahkan aku lebih takut jika aku ditarik hidayah daripada terus berdoa kepada Allah”
''....Dan apabila hambaKu bertanya kpdmu tentang Aku maka jwblah bahawasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan org yg berdoa apabila ia memohon kpdKu, maka hendaklah mereka itu beriman kpdKu, agar mereka selalu berada dlm kebenaran.''
(al-Baqarah;186)
so mari cuci matoo..
|
|
|


this is tissue *hempukk kepala

cutleries


bakarrr

marinated chicken *before

mine *after grill  sedapppp!

cik 21 kita punya *volcano masuk tekak


tak sabar nk ngapppp
meet Puteri

best mango shake everrr 
ok, terima kasih komawo.. 
chow kawan!

2 comments:

  1. ok. ini mmg nmpk tempting sangt.
    kat mana? dkt ngan carefour tu eh?

    ReplyDelete
  2. kann?kat fb cafe..dkt2 flyover jmbtn tu..ha dkt dgn care4..klu nk g atleast kne bwk le40,xde air..haha..

    ReplyDelete

thanks for reading lovelies :D