Sunday, January 8, 2012

nasi pattaya

hello peeps!
how are you?
im rock cuz im going to be thousandare,haha
ada duit dopuluh ribu tu sgt cool sampai drpd moody terus jd indah, bhahaha..

so today let me introduce you to Mr. Pattaya
i made it for dinner just now..
how awesome it was mkn mknn panas dlm musim sejuk ,
dapat cekodok panas itu sgt menggembirakan aku..

for housemates 

dah jimat LE9, haha

td kwn aku tegur aku,
dia ckp, 'aku perasan kau ni kalau nk beli mknn pn berkira pasal harga, padahal berkepuk duit dlm poket!'
i just laughed out loudly sampai semput2, muahaha
insyaAllah sesape yg berkawan dgn aku akan rasa terharu tahap gaban bila aku tetiba nk belanja, hmm thats me!!
mari berkejaran dgn buku!
2 minggu ni sudah full schedule, busybusy! *bajet artiss, panggg!
smile friends!
kn cute.. till then..


No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D