Saturday, February 12, 2011

kejadian




hai followers!!
kabare?waras?
aku enggak waras dong, aku demam ala2 ella, chopp! xde kene mengena ok..
aku dah sampai malaysia weh!wohoo!
guess what? baru 2bulan aku buat azam dah tercapai dah!
cuba teka azam yg mana satu?
aku balik malaysia naik flight MAS weh, free wehh, jgn jeles wehh, dpt ferrero rocher 6 ketul free wehh, handcarry aku lebih kurang 20kg wehh..!haha
so aku mengucapkan takziah kpd kwn2 yg pulang ke malaysia menggunakan duit sendiri, ish3 kesian korang, habes camtu je duit korang,
tula mak saya kata kita hidup ni kena buat byk2 bersabar sbb setiap apa yg berlaku ade hikmahnya..
tula, ape salahnya kalau naik kapal laut pon, xrugi pape.. free.. pengalaman..
mmgla lama 10hari tp pengalaman tu bila aje kita nk dpt..
last2, xnaik pon kapal laut..
kami naik kapal terbang TUDM!
org kaya pon belom tentu dpt merasa naik flight tu wehh..
free2 dpt massage punggung 3 jam..haha
dah tiba jeddah, stay kat kompleks tabung haji 5 hari then naik kapal TERBANG MAS!
ha, kan dah rasa menyesal..
sumpah aku happy sbb aku dpt knl ramai org, AD especially!
kak atikah, kak illyana, kak aisyah.. (pengajian islam)
mkn pon xbenti2,
oleh kerana itu, berat aku telah naik 4kg dlm masa 2 minggu rusuhan..
ahahaha..
xpe2,pengalamann!
(nk pk positif)
yg pasti raya thn ni i want my new weight ..
and insyaAllah nk try pakai wedges.. serius takut sbb aku berat!bole jatuh tersadung tersembam..
huishh..
mcm nk tuka fikiran, pakai wedges nnti2 jela..
aku tkt member2 kt malaysia ni xngaku aku sbg kwn da sbb aku da gemok..!
now i understand perasaan org yg kne ejek gemok..
see ade hikmah..
so aku da dpt rasa mcmne jadi gemok so after this..
within 6month - lost 6kg, orait x?
i really need support drpd korang sume..
aku nk berat aku yg baru bkn sbb aku nk gedik2 attract laki ke tayang badan ke ape ke tp aku xnk aku ade diabetes, kencing manis, darah tinggi, hisshh nauzubillah
6kg tu sgt perit aku rasa tp xpe, aku cabar diri aku..
okehh, doakan aku pulih drpd selesama yg membantu aku diet sbb aku xlalu nk mkn, tasteless!
see yaa..
lap lap korang!haha
assalamualaikum



No comments:

Post a Comment

thanks for reading lovelies :D